طبق این ازمایش من دفع پروتئین دارم؟

تصویر
۳ پاسخ

نه اگه بالای ۳۵۰ باشه میشه دفع پروتئین خفیف که واسه تو۱۲۴ یعنی منفی

نه نداری

ن عزیز

سوال های مرتبط

مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد