سلام
مامانا ، خوردن ترشی اشکال نداره؟😶

۴ پاسخ

در اون حد طوری نیس
به من گفت هویج رو هفته ای یه بار یا مرباشو بخور
یا اگ تو غذا بود

کنترل کن مصرفشو
اب هویجم نخور
چون حاصل چندین تا هویجه

وای من حتی اسمش میاد دهنم آب میوفته😄😄بخور فقط تند نباشه

بخور اما زیادی تند نباشه

نه اشکالی نداره ، کلا هیچی اشکال نداره به جز جگر

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته دهم بارداری
مامان مامان ویهان مامان مامان ویهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیسو🎀🌸 مامان گیسو🎀🌸 ۵ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓نیکا👼 مامان 💓نیکا👼 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری