۷ پاسخ

اینا فکر نکنم خیلی مهم باشه

دخترمنم اینجوریه

مال شیرته کرم بزن خوب میشه

صرفا با جوش صورت نمیشه گفت حساسیت پروتئین گاویه. علائم بیشتری باید باشه. بیقراری بعد از شیر خوردن، بالا اوردن، مدفوع خلط دار و خونی، جوش ها جاهای مختلف دیده میشن مثل ناحیه خصوصی و کشاله ها

هیچی نیست طبیعیه

عادبع جوشه

همه نی نی ها از این جوشا دارن ، چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان نازین🩷آرمین🩵 مامان نازین🩷آرمین🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دل آرا و ملیکا♥️ مامان دل آرا و ملیکا♥️ ۴ ماهگی