سلام خانما کی میتونه اینو تفسیر کنه

تصویر
۶ پاسخ

پدپپد

تصویر

ایییین

تصویر

ایننننن

تصویر

زینک یکم پایینه.. بقیه مشکلی نداره.

برو پاسخم مامان انیسا آزمایشگاه

زینک و کلسترولش یکم کمه البته بقیش انگار خوب در حد دانسته های خودم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🥰 مامان قند عسل🥰 ۴ سالگی
مامان زندگیم 😘 مامان زندگیم 😘 ۳ سالگی