۳ پاسخ

اگه شرایطت خوبه و شیر داری بهتره از یکماهگی بدی که جریان شیرت ثابت شده باشه میتونی آخر شب یا وقتایی که خوابه دو تا سه وعده بهش شیرخشک بدی کمتر بدی اشکال نداره ولی بیشتر بدی شیر خودت کم میشه شیر خشکم اپتامیل و نان خوبن همیشه در دسترس هستند

من همون تو بیمارستان بچه بدنیا اومد
گفتم رفتن برام اپتامیل گرفتن
الان در کنار هم دارم شیر خودمو شیر خشک رو بهش میدم

توام نگرانی شیرت سیرش نکنه؟🥲🥲

سوال های مرتبط