واقعا چرا باید خانواده دختر بخرن
وقتی حتی فامیلی توم به بچت نمیرسه
چرا پدر مادر من هزینه کنن
کمد و صندلی ماشین همسرم، بقیه چیزا همش با خودم بود که خریدم و دادم خانواده آوردن .
خودم میخرم
من اسباب بازیاشو با لباس خونگی هاشو خریدم فعلا هم راجبش حرفی نزدیم اگه مامانم اینا بخوان بخرن هم فشار نمیارم تا جایی که تونستن بخرن بقیشو خودم میخرم فعلا منتظرم
والا من دیشب ی تخت قیمت کردم گفت 14500 واقعا خانواده ها مجبور نیستن هزینه کنن با این اوضاع
خودمون
خونوادم خریدن
ما که دومی رو میاریم خودمون باید دس کنیم توجیب😂
خانوادم بیشتر چیزاشو گرفتن یکمم خودمون میگیریم
خودم
منم خودم خریدم
خانوادم
خودمون عزیزم
خودمون
ولی مامانمم خیلی دوس داره سیسمونی بخره و رسمو به جا بیاره
فک کنم یه مقداری بده
خانوادم...
خودمون، خانواده هامون گناه نکردن که من وشوهرم داریم یه بچه رو بدنیا میاریم نه خانواده هامون همه چی بچم بر عهده خودمونه هرچیزی که واقعا لازمه قراره بخریم نه همه چیزارو
خودمون
من نصفش خودم خریدم نصفش مامانم میگیره
هر دو عزيزم
همه دست به دست هم
مقداریش خودمون
مقداری خانواده من
مقداری خانواده همسرم
هرکی هرچی دستش برسه 🤣
اخه نوه اوله از هر دوسمت
همه ذوقش دارن
خودمون عزیزم
من خودم خریدم
رسمه خانواده بخره ولی من نمیزارم خیلی به خودشون فشار بیارن
خودم..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.