اره 😭
واسپسر منم یعنی بعضی وقتا میخوام بشینم بکوبم به سر خودم.هی نفس عمیق میکشم میگم اروم بااش🤣واقعا سخته ولی من فک میکنم از وقتی تلویزون میبینه ایجوری شده میخوام کمش کنم😢
اره گاهی هم من جیغ میزنم سرش اخه دیگه رد میدم😭
اره پسر منم دو سه هفته اس اینطوری شده. دارم دیونه میشم از دستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.