۴ پاسخ

اره 😭

واسپسر منم یعنی بعضی وقتا میخوام بشینم بکوبم به سر خودم.هی نفس عمیق میکشم میگم اروم بااش🤣واقعا سخته ولی من فک میکنم از وقتی تلویزون میبینه ایجوری شده میخوام کمش کنم😢

اره گاهی هم من جیغ میزنم سرش اخه دیگه رد میدم😭

اره پسر منم دو سه هفته اس اینطوری شده. دارم دیونه میشم از دستش

سوال های مرتبط