برا من ان تی گفت احتمالا دوتا دختر،ولی انومالی رفتم گفت یه دختر یه پسر حسابی سوپرابز شدیم😍
انومالی رفتم فهمیدم ۱۸ هفتگی
برا من انتی دکترم گفت پسره .. امروزم انومالی بودم پسره
۱۲ هفته
۱۵ هفته ام قطعی گفت
۱۵ هفته
۱۳ هفته انتی احتمال پسر داده دیگه نمیدونم
12هفته
تعیین جنسیت و نمیشه 12 هفته بگیرن؟ دخترخالم 12 هفتشه راهش دور 16 هفته دیگه اینجا نیست براش جشن بگیریم؟؟؟
۱۵ تقریبی ولی انومالی دقیق گفتن دختر
برا من ان تی درست گفته بود البته ۷۰ درصد گفت.
اوایل هفته ۱۴ صددرصد شد
ان تی گفت دختر انومالی هم دختر
۱۵ و ۴
۱۴ هفته ۴ روز
تو انتی احتمال میدن تو آنومالی دقیق میگن ولی شنیدم از ۱۵هفته بعد میتونی بری جنسیت رو بگن
آنومالی
۱۸ هفته و دو روز
من ۱۲ هفته و ۵ روز
هفته ۱۶
۱۶هفته
۱۷هفته و ۳ روز
۱۴هفتع
۱۸ و ۴ روز تو انومالی انتی هم احتمال نداد
۱۳ هفته
۱۲هفته گفتن دختره ۱۸هفته هم دختر شد
۱۷ هفته و۴ روز
12احتمال دختر داد و دختر شد
هفته ۱۴ با ازمایش سلفری
از ۱۶ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.