گرمی گرمی وگرمی تجربه خودمه سره دخترم هشت ماه اقدام بودم هیچ به هیچ الان یکساله معدم سردی داشت خیلی گرمی میخوردم با جلوگیری هم باردار شدم ـ
تو پریودی شکم ناشتا سیاه دانه تخم شوید و عسل بخور پاکسازی میکنه رحمو عالیه، عفونت های زنانه اصلا اجازه بارداری نمیده تحت نظر باش دارو بخور تمیز تمیز باشه و اقدام در روزهای باروری، بعد سکسم بلند نشو ی نیم ساعت پاهارو بده بالا، همین رعایت کنی همینه
انشاالله به زودی دامنت سبز بشه
برو دکتر هم معاینه بشی هم چکاب برات بنویسه
چند روز بعد پریودی یک روز در میون اقدام کن
پیاده روی کن ، چیزای گرم بخور تا رحمت گرم شه ، پاها و شکم پهلو تو گرم نگهدار ، خیلی هم ب اینکه باردار میشی یا نه فکر نکن ، بیخیال باش و از استرس دوری کن
تجربه من میگه ورزش هوازی مثل ایروبیک حلقه زدن پیاده روی تند هم عالیه هرچند مدتش کوتاه باشه
سلام عزیزم سن تون بسیار سن خوبیه
بدون نگرانی در زمان مشخص اقدام داشته باشید و صبور باشید باردار میشید
دنبال این دکتر و اون دکتر و دارو و درمان نباشید شما سنی ندارید که نیاز به این چیزا باشه بذارید بدنتون خودشو وفق بده و اروم اروم شرایط رو برای بارداری اماده کنه
بیخیال باش ورزش کن آب زیاد بخور مکمل و ویتامین مصرف کنید سبزیجات و پروتئین بخور قند و کم کن
من بعداز راهای طولانی فقط فقط عکس رنگی پیشنهاد میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.