۶ پاسخ

من تابخیه هام خوب شدن خوابیده شیر دادم الان نشسته

مناکثرا نشسته میدم گاها که خوابش میاد دراز کش میدم چون نشسته آروغ گرفتنش بهتره

من نشسته شیر میدم چندبارم دراز کشیده دادم جفتش خوبه اما الان خیلی کوچیک هستن یه زره سخته دراز کشیده شیر بدی

من شب تا صبح خوابیده شیر میدم ، روزا نشسته

من که دراز کشیده میدادم فقط دستمو زیر سرش میزاشتم سرش بیاد بالا تر

من از اولش دراز میکشم شبر خیلی کم نشسته دادم

سوال های مرتبط

مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو روزهای ابتدایی تولد