همون اول که بردم دیگه نگفتن بیارین فک نکنم لازم باشه ولی واسه اطمینان میتونین ببرین🌸
3ماهگی بردم سالم بود ولی گفتن هر شیش ماه دوباره بیارین تا سه سال
ن عزیزم
نه کلا
۱ ماهگب بردم ،گفتن ۳ ماهگی هم واجبه
اما ۳ ماهگی بردم یک کلینیک دیگه گفتن اصلا نیاز نبوده
و کلینیک اولی واس ویزیت مجدد گفته لازمه
اگه توی پرونده شنوایی ۱ ماهگی زدن سالم یعنی درسته.
برای دختر من زدن سالم اما گفتن باید۳ ماهگی هم ببرم که خداروشکر جای دیگه بردمش و گفتن اصلالازم نبوده به معاینه مجدد
اره من بردم
ن لازم نیس گفتن همون بیمارستان فقط گرفتن
نه بابا
۱ ماهگی بردم یه بارم ۱ سالگی میبرم
هنوز نه ولی باید ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.