سلام ۶ماهگی بردین شنوایی سنجی؟

۱۰ پاسخ

همون اول که بردم دیگه نگفتن بیارین فک نکنم لازم باشه ولی واسه اطمینان میتونین ببرین🌸

3ماهگی بردم سالم بود ولی گفتن هر شیش ماه دوباره بیارین تا سه سال

ن عزیزم

نه کلا

۱ ماهگب بردم ،گفتن ۳ ماهگی هم واجبه
اما ۳ ماهگی بردم یک کلینیک دیگه گفتن اصلا نیاز نبوده
و کلینیک اولی واس ویزیت مجدد گفته لازمه

اگه توی پرونده شنوایی ۱ ماهگی زدن سالم یعنی درسته.
برای دختر من زدن سالم اما گفتن باید۳ ماهگی هم ببرم که خداروشکر جای دیگه بردمش و گفتن اصلالازم نبوده به معاینه مجدد

اره من بردم

ن لازم نیس گفتن همون بیمارستان فقط گرفتن

نه بابا

۱ ماهگی بردم یه بارم ۱ سالگی میبرم

هنوز نه ولی باید ببرم

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچلو من مامان ماهی کوچلو من ۱ سالگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱۶ ماهگی