با هموگلبین۹ عمل سزارین و نمیکنن عزیزم
من ۸ بودم ،دو کیسه خون زدم یه هفته قبل عمل ، اوکی شد
من ۷ بودم فکر کنم ۳هفته پشت سر هم سرم اهن زدم شد ۸خورده ای بعد عملم بهم خون زدن
مال منم ۹
دوتا سرم اهن تزریق کردم(به تجویز دکترم)و شبی دوتا اهن هم دارم میخورم
مال من یازده .نرمالش دوازده.روزی.دوتا قرص آهن بخور
یکم رعایت کن بهتر میشه برای من پایین تر بود خیلی الان ده شد
مشکلیم نداره
برا من ۹بود
برا من۱۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.