۴ پاسخ

شش ساعت بعد از سزارین معمولا روتین اینه که چک میکنن هموگلوبینو اگر دو واحد کمتر شده باشه خون تزریق میکنن

منم ۱۱و ۹ هستم
ولی ذخیره اهنم پایین

من الان 9 نیم زایمان قبل هم کم بود سزارین شدم

۱۱ ک خوبه
من ۸/۵ بودم😐

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی
مامان ماهیرا و ماهیسا مامان ماهیرا و ماهیسا ۱ ماهگی