خب وقتته برو دیگه
برو. درد زایمان شاید
خب نمیخوای زایمان کنی ینی؟
چرا نمیری برو اگه از طبیعی میترسی کاش سزارین میشدی
برو عزیزم بسلامتی فارق میشی انشاءالله اگه زیاد درد داشتی بگو اپیدورال بزنن برات
اگه ۴۰ هفته ای دیگه وقت زایمانته😐😐ترس چی
خب وقته زایمانته دیگه حتما
برای چی میترسی حتما وقتش رسیده دیگه برو خودتو راحت کن
چند هفته و چند روزی
خب وقتته دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.