۳ پاسخ

پس چرا من رفتم میخواستن بزور الکی بستری کنن گفتن ۳۹شدی دیگه
ولی من درد نداشتم نموندم چون همونجا گفت برو برات سوند دهانه رحم اینا بزاریم چون میدونستم اذیتم میکنن برگشتم 🥲
نمی‌دونم این درد و انقباض لعنتی کی میخواد بیاد 😩

۳۹ هفته چن روزی منکه اصا درد اینا ندارم امروز ۴۰ هفتمه

عجله نکن بزار دردت شدید بشه بیمارستان بری کاری برات نمیکنن فقط اذیتت میکنن🤕

سوال های مرتبط