کیا تو هفته ۸ هستن ولی اصلا حالت تهوع ندارن؟😐

۸ پاسخ

منم تا الان نداشتم
ولی احتمال شروع میشه
چچن سر دخترم هم از ماه سوم شروع شد تا اتاق عمل🙃

مننننن خداروشکر تهوع خیلیییی کم اونم گهگاهی بدون استفراغ

منم تا الان حالت تهوع نداشتم نگران نباش عزیزم

منم حالت تهوع ندارم،ولی جدیدا حسشو دارم ،بعد ابغوره بو میکنم یاالوچه میخورم خوب میشم...ولی دو روزه خیلی بیحال وافسرده شدم

بارداری اولم کلا انگار ن انگار من باردارم ن تهوع ن هوس هیچی

من ۷ هفته و ۴ روزم و هیچی

از یکی دوهفته دیگه شروع میشه اصلا نگران نباش ☺️☺️

من اینجور بودم .کلا حالت تهوع نداشتم خداروشکر

سوال های مرتبط