اینم از عصرونه دخملی رولت دارچین😃😃

تصویر
۸ پاسخ

وسطش خوب میپزه؟خمیر نمیمونه؟ چه دمایی چند دقیقه گذاشتی؟

با خمیر جادویی درست کردی

دستورش لطفا🥹

نوش جونتون منم میخام درست کنم وقت نمیکمم تو روغن سرخ کردی یا تو فر ؟

نوش جانش

دستوررررررشو بگو خواهر

عزیزم با چه خمیری درست کردی؟؟؟توضیح میدی

نوش جان💗

سوال های مرتبط

مامان نورا ✨️🧸 مامان نورا ✨️🧸 ۲ سالگی
مامان پرنسس ماهلین مامان پرنسس ماهلین ۲ سالگی
مامان پانیذ مامان پانیذ ۲ سالگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ سالگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ سالگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ سالگی