۴ پاسخ

خوب زیاده خواهر من 😅
و اینکه بنظرم قرو قاطی نده یکیشون بده باز بعد یکساعت یه چیز دیگه بده

پسرم ددونش درد میکنه

نوش جانش ، من میترسم زیتون اینجوری بدم بخاطر هسته ، ولی پسرم عاشق پرتقال 😁

یک سومشم عالبه
پناه لب ب زیتون نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان نورا ✨️🧸 مامان نورا ✨️🧸 ۲ سالگی