اینم دخملی من گوگولی

تصویر
۴ پاسخ

ماشاالله خیلی نازه
خداحفظش کنه

ماشاالله خدا حفظشون کنه
ماشاالله موهاش قشنگ بلنده .پسر من اصلا موهاش زیاد نمیشه با اینکه بهش زینک هم دادم تاثیر چندانی نداشت

عزیزم دختر داشتنم یه دنیا دیگیه انشالله اگه وضعیت درست شه خدا قسمت کنه دختر دار هم بشیم وضعیتم اینجوری باشه دیگه باید قید بچه دوم رو از سرم بکنم بیرون

خدا حفظش کنه گلم

سوال های مرتبط

مامان 👸پرنسس👸 مامان 👸پرنسس👸 ۳ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الیسا مامان الیسا ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی