بین اسمهای حسام و طاها کدومو میپسندین برای نوزاد؟

۱۴ پاسخ

طاهاا

طاها...

هیچ کدوم

حسام

حسام🩷💙

طاها قشنگه

هردوتاش قشنگن واقعا

حسام.

طاها خیلی خوبه

حسام

طاها قشنگه. اجیمم اسم بچش میخا بزاره محمدطاها

جفتش قشنگ من خودم می‌خوام بزارم طاها

طاها ‌

طاها

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر قشنگم 🧢 مامان پسر قشنگم 🧢 هفته بیستم بارداری