خانما ماکارونی قند داره؟
چیکار کنم دلم میخواد
نمیدونم بخورم یانه🥲

۱۴ پاسخ

من ک میخورم باسویا گوشت جات خالی 😂😂نمیدونم بده یان

ماکارونی پروتئینی هست قندش کمه مارک زر ماکارونه از اونا بگیر درست کن

خانما تو هفته من طبیعه سردرد دارم بد🥹🥹😭

بچه ها سردرد دارم تو هفته من طبیعه کی داشت

آخه گوگل میزنه ماه اول نباید بخوری زیاد منم از ترسم زیاد نخوردم یه پیش دستی کم خوردم

خانوما هفته پنجممه هوس اسفناج کردم چند لقمه خوردم ضرر ندارع

در حد رفع هوس بخور

منم قند داشتم ولی همراه غذا ی کاسه ماستو کدو میخوردم اینجوری بالا ک نرفت هیچ پایینم اومد من قندم ۹۳بود شد۷۶😁

قند داره و خیلی سنگینه سعی کن ناهار بخوری من یه بار شب خوردم مردم و زنده شدم از دل درد و معده درد

بخور یکی دو قاشق چیزی نمیشه

بله خیلی قند داره اگه قندت بالاست کلا ممنوعه

اگر مشکل قند نداری بخور خب ایرادی نداره

قند داری؟

مگه قند داری؟ خب کم بخور نشاسته داره قند و میبره بالا

سوال های مرتبط

التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری