برای عطسه و ابریزش بینی کوریزان خوبه؟

۳ پاسخ

بله عزیزم اسپره بینی هم بزن براش پلارژین دادی کوریزان نده قطره پلارژین هم نده خواستی پلارژین بدی شربت پلارژین کیدز بهتره قطره اش چرت کلا

عالیه ببرش حموم تو فضای حموم اب بینی کامل تخلیه کن

اره
پلارژین هم بدع

سوال های مرتبط