۵ پاسخ

هیچی خواهر من باز نری مثل من ببریش دکتر پماد ساختنی ۵۰۰ هزارتومن پول بدی سرآخر بفهمی با پنبه و آب ولرم صورتش تمیز کنی روزی یکبار خوب میشه
من رفتم پول دادم گذاشتم تو یخچال برای دکور توام پنبه بهداشتی بردار با اب ولرم آغشته کن بکش رو صورتش ۳روزه خوب میشه

طبیعیه ولی اگه خیلی شدیده میتونی از دارو خونه کرم ضد التهاب مخصوص جوش نوزاد بگیری زود خوب میشه

صورت پسر منم ریخته
میگن طبیعیه
صورتش داره چاق میشه

نذار کسی بوسش کنه دختر خواهر من همینجوری شد بردش دکتر پماد داد گفت کسی بوسش نکنه مخصوصا آقایون سیبیل و ریش دارن میره تو صورت بچه

الان همه میان میگن حساسیت به پروتئین گاوی داره

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی