۱۰ پاسخ

چرا بچه من هیچ غذایی نمیخوره

خدااااا
چقدر تعقیر کرده عزییییزم

نوش جونش عزیزم
عکسش بفرست ببینیمش دلمون براش تنگ شده

من چقدر خوشم میاد غذا ها رو میذاری
پسرم دنیا بیاد میام از روی تاپیک های شما براش میذارم😅😅

کره چی می‌زنین ؟

عدس رو می‌تونه بخوره

نوش جونش 🥰

نوش جان

نوش جونش 😘
دختررر کجا بودی کم پیدایی

نوش جانش عزیزم🤩❤️

سوال های مرتبط

مامان 👧Atena مامان 👧Atena ۱۳ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی