روزانه چقد ب کوچولوهاتون آب میدید؟

۸ پاسخ

نمیخوره اصلا
در حد چند سی سی بعد از هر وعده

خانم با شیشه اب نمیخوره با لیوان میپره تو گلوش با قطره چکونم در حدچند سیسی میشه
دیگه اب تو شیرخشکش یه ذره بیشتر میربزم

۶۰ سی سی بیشتر بخواد بیشترم میدم

هر چقدر خودش دلش بخواد

من در روز ٣٠ سى سى ميدم هر دفعه ١٠ سى سى
اب ماجان ميدم

بعد هر غذا ۶۰ تا میخوره

پسر من نمیخوره اصلا دهن نمیزنه هم می‌فهمه تو شیشه آبه قبول نمیکنه

بعد هر وعده غذا بهش اب میدم

سوال های مرتبط

مامان زهرا وتودلی مامان زهرا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نیلدا مامان نیلدا ۱۴ ماهگی
مامان نِلیـــن🌈🩷 مامان نِلیـــن🌈🩷 ۱ سالگی