۵ پاسخ

اره بده سعی کن محلی بدی بیشتر پاستوریزه مفید نبست بلکه ضرره

نده زوده

اره بابا بده دیگه بچت بزرگه

من ماست گاو محلی میدم

سوال منم همینه، دوس ندارم از این پاستوریزه ها بدم چون معلوم نیس چیه

اره منم میدم

سوال های مرتبط

مامان جان جانانم❤ مامان جان جانانم❤ ۱۷ ماهگی
مامان ستایش و نیایش مامان ستایش و نیایش ۱۶ ماهگی