یه چیز دیگه از دو نیم ماهگی وزنش هم آمده پاین چرا اول تا دوماه شیر خشک هم میدادم چون کولیک داشت دکتر گفته بود دیگه ندادم نمیدونم به خاطرم همین باشه یا نه
باشه ممنون
این ریفلاکس درمان داره یا نه
میگم راحلی داره یا نه
سلام خوبین مادر های عزیز یه سوال داشتم میگم پسر من سه ماه ۱۸ روزه شده از یه ماهگی آب از دهنش زیاد میاد هم خودش توف میکنه چه کار کنم از بس آب دهنش زیاد میاد یقه لباسش خیلی خیس میشه
از یک سالگی به بعد رشد بچه ها کند میشه دیگه
۳ماه به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.