۹ پاسخ

انشالله که طبیعی باردار میشی ، توکلت بخدا باشه

دعا کنید بدون ای وی اف همه چی درست بشه

آزمایش اسپرم رو همیشه توی مرکز ناباروری بده جوابش خیلی دقیق تره ، آزمایشگاه بیرون جوابشون خیلی درست نیست نسبت به وضعیتی ک دارن بهتر نشون میده

اینو خورد.‌خرداد آزمایش داد دکتر گفت ۷۵ درصد تنبلی داره این قرص و خورد ویتامین میخوره بعدش پیاده روی هم زیاد دارع

تصویر

عالی اومده بالا ک.
هم حرکت هم مورفو.چی خورده دارو ؟؟

کلینیک امید رفتی؟؟

با این جدیده،،، کسی می‌تونه بگه آزمایش الانش چطوره

تصویر

اینم آزمایش اسپرم جدیده

تصویر

با این برای خرداده که

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته هجدهم بارداری
مامان هلو مامان هلو هفته هشتم بارداری
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری