۹ پاسخ

دخترمن دمپایی مارو میپوشه میشینه😄😄

خب آره اولش میترسن
باید تو خونه بازی کنه باهاش یواش‌یواش پاش کنی

چرا ترسید؟ منم میخوام برا پسرم بگیرم

وا چرا باید از دمپایی بترسه؟🤣مگه تا حالا کفش یا دمپایی پاش نداده بودی

عادت میکنه

بزار تو خونه بپوشه خوشش میاد

کاش چند روزی یا حداقل یک روزی تو خونه میدادی باهاش بازی کنه تا عادت کنه

کم کم عادت میکنه دخترم الان عادت کرده میخاد بره بیرون خودش میاره بدم پاش

زود نیست از الان؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی