رون پا درد کنه خطر داره؟میشه انقباض؟

۷ پاسخ

از گرفتگی و فشاره

ن بخاطر بارداریه

نه گلم

نه ربطی نداره مال وایسادن هست و فشاری که به پا میاد. چربش کن منم همینطوری بودم

نه منم چند روز پیش یه سمتم درد میکرد اونجوری

رون به رحم ربطی نداره انقباض سفت شدن شکمه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری