۸ پاسخ

من۲۳هفته دادم

منم 23 هفته دادم هنوز وقت داری بستگی به دکترت داره

نه دیر نیست دکتر به منم گفت بین ۲۶تا۳۰هفته باید آزمایش بدی

از ۲۴تا ۲۸وقت هست

ن دیر نیس ازمایش دیابت کلا برای سه ماه سومه الان من این هفته ۲۵ هفته میشم ولی هنوز ازمایش گلوکز ندادم

نه همون موقع‌هاست وقتش ار پایان ۲۶ تا ۲۸ هفته بهنرین زمانشه

ن گلم تا 28هفتگی میتونی بری ازمایش بدی

منم دیروز رفتم دکتر گفت ۲۵ برج برو

سوال های مرتبط