مامانا لطفا بگید تیروییدمن چجوره
منم کم کار بود تیروییدم .
قرص لوتیروکسی ۱۰۰ میخوردم .تیروییدم رفت بالا .رفتم دکتر بهم گفت دوز دارو بالا هست .الان دوشنبه و جمعه نمیخورم .
باید باز برم جند روز دیگه آزمایش بدم .
ببین حتما برو دکتر
پرکاری داری حتما خیلی قرص لووتیروکسین خوردی
پرکاری داری
پرکاری
تیروییدت پرکاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.