۶ پاسخ

مامانا لطفا بگید تیروییدمن چجوره

تصویر

منم کم کار بود تیروییدم .
قرص لوتیروکسی ۱۰۰ می‌خوردم .تیروییدم رفت بالا .رفتم دکتر بهم گفت دوز دارو بالا هست .الان دوشنبه و جمعه نمی‌خورم .
باید باز برم جند روز دیگه آزمایش بدم .
ببین حتما برو دکتر

پرکاری داری حتما خیلی قرص لووتیروکسین خوردی

پرکاری داری

پرکاری

تیروییدت پرکاره

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی
مامان محمدعابد مامان محمدعابد ۲ سالگی