خانما به پهلوی راست خوابیدن ضرر داره

۲ پاسخ

نه عزیزم.فقط میگن بهتره پهلوی چپ بیشتر باشه.من که تا به پهلوی راست نباشم خواب نمیرم.ولی تا جایی که بتونم به پهلوی چپ هم میشم

ضرر که نداره طبیعتا
ولی میگن سعی کنین بیشتر به پهلو چپ بخوابین تا خونرسانی به جنین بهتر بشه

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری