کسی بوده 6هفته 2 روز قلب بچش تشکیل شده باشه

۱۳ پاسخ

بله من ۶ هفته و۱ روز رفتم تشکیل شده بود

من 6هفته 1روز بود عزیزم رفتم قلبش تشکیل شده بود

من دوروز تاخیرم دوستان روز موعد ازمایشم منفی شد و کلی اعلایم دارم سینه هام انقد درد میکنه شب ک میشه میخاد بترکه ترشح دارم سرگیجه میگیره منو گاهی و پریود نمیشم امکانش هست زود رفتا باشم لقاح دیر بگیره

من ب حساب پریودی هفت هفته بود رفتم تشکیل شده بود ولی گف شیش هفته و یک روزته گف تازه تشکیل شده

برامنم تشکیل شده بود

خیلی زوده نرو هزینه الکیه۸هفته برو که خیالت راحت باشه
الانم چیزای مقوی بخور

آره من رفتم ضربان قلب داشت

بله من

اره عزیزم 5هفته 6روز رفتم
ضربان قلبش 110بود

تصویر

من شش هفته رفتم نشده بود یعنی بهم گفت الان یه تایمیه‌ که تو سونو واژینال نشون میده قلبشو ولی از رو شکم نه هفته هشت رفتم تشکیل شده بود نکران نباش هفته ده برو که صداشم برات بذاره

من شش هفته دو روز رفتم نبود بعدش هفت هفته دو روز رفتم بود قلبش

من ۶ هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود

سنو قلب رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته بیست‌وسوم بارداری