خانوما آمپول ریه واسه چی میزنن؟ واجبه بزنیم ؟

۵ پاسخ

برای کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن تجویز میشه من بااینکه احتمال زایمان زودرس داشتم بازم دکترم ننوشت برام

اگر دکتر احتمال بده ک شاید بچه زودتر بدنیا بیاد آمپول ریه تجویز میکنه ک بچه زنده بمونه بره توی دستگاه اگه آمپول زده نشه و بچه بدنیا بیاد احتمال زنده بودنش کم میشه

کسایی که دکترتشخیص بده و اونایی که در معرض زایمان زودرس قراردارند

واسه این میزنن ک احتمال زایمان زودرس بده ب مادر باردار اونو بزنن ک ریه های بچه زودتر تشکیل بشه

واسه تسریع در تکامل ریه جنین

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی