۵ پاسخ

وای گفتی یه جوری شدم استرس گرفتم انگار🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

ای کاش دردات تو خونه میکشیدی بهتر بود

عزیزم.نوبت توهم میشه....ماما همراه داری؟؟؟خیلی میتونه کمکت کنه برا کنترل دردت و پیشرفت زایمان

گوشی بردی؟ کدوم بیمارستان رفتی بعثت؟

اخی چ حس قشنگیه🥲

سوال های مرتبط

مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد