قربون چشمای پرسشگرش میشم 🥰
تا جایی که بتونم جواب میدم هر جا اعصابم نکشه سوالشو از خودش میپرسم چون هی تکراری میپرسه بعد خودش جواب میده یه دوباره که بپرسه میگم به نظر خودت چرا
خودش جواب میده بعد حداقل یه سوال جدید میپرسه دیگه
گاهی سرمو میکوبم تو دیوار گاهی مشت میزنم رو پام گاهی موهامو میکشم 😑😑
جواب میدم،وقتی خسته بشم ازش میپرسم خودت چی فکر میکنی؟
گم بیارم هواسشو پرت میکنم 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.