کدو‌حلوایی رو با چی درست کنم بدم بچم؟؟

۸ پاسخ

تاپیک هامو ببین

کدو ها رو تکه کن با روغن و کره و پودر بادوم تفت بده دو آب سه لیوان آب اضافه کن با نبات بزار بجوشه عالی میشه

اینطوری که من میگم انقد خوشمزه میشه خودتونم بخورین

من باسیب میپزم میدم بخوره تو فرنیش میریزم میدم تو سوپاش

همین الان تایپک‌گذاشتم ببین

من اونروزی یکم دارچین اضاف کردم بهش بعد فکر کردم از کدو حلواییه حساسیت داره بعد دیدم جوش صورتش برا دارچینه چون دارچین طبع گرم داره

میتونی تنهایی بپزی یا با سیب زمینی
تو سوپ ها استفاده کنی یا با برنج کته

فرنی کدو حلوایی درست کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی