۲ پاسخ

من اوتمیل کدو حلوایی دادم الان انقده خوشش اومد
یا پوره شو بده
یا هم تو سوپش بریز
من تو فرنیشم می‌ریزم

کدوحلوایی به تنهایی با کمی دارچین
اوتمیل کدوحلوایی
یا توی سوپ

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان رادمان🤎 مامان رادمان🤎 ۹ ماهگی