کدو حلوایی چطور بدم چطوریه درست کنم

۴ پاسخ

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

اگه ایدی من نیومد شما همینجا ایدی بدید من پیام میدم بهتون

خورد کن پوستشو بگیر یا بخار پز کن یا ابپز.
بعدم پوره کن بده بخوره

من رنده میکنم میذارم با یه تیکه نبات کوچیک بپزه یکم ابدار برمیدارم بعد میکس میکنم و از صافی هم رد میکنم میدم بهش

یه تکه ابپز با بخار پز کن بعدش پوره کن شیر خشک ترکیب کن بده به کوچولوت
داخل فرنی وسوپ هم میتونی بریزی

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی