پوره کدو حلوایی رو چطور درست میکنید ؟

۶ پاسخ

ببین من این مدلی درست کردم خیلی دوست داشت اول کدو حلوایی رو رنده درشت کردم با آب گذاشتم بپزه با یه تیکه نبات کوچولو که دل درد نشه بعد که بخت با یه تیکه کره میکس کردم خوب له شد مثل فرنی برای احتیاط از صافی رد کردم دادم بهش خیلی دوست داشت

قطعه های ریز ریز بکن.بعد ابپز یا بخارپز بکن.بعد قشنگ لهش کن‌و با شیر خشک یا شیر خودت قاطی کن من اینجوری میدم

دختر من که دوست ندارن میریزم تو سوپش

بخارپز کن با آب یکم رقیق کن بده بخوره

فصل کدوحلوایی الان هست ؟؟

الان کدوحلوایی مگه هست فصلس

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی