خانما کدو حلوایی پوره میخوام درست کنم چجوریه؟

۳ پاسخ

تیکه کن ابپز کن....

من بخارپز میکنم بعد له میکنم با شیرش مث فرنی درست میکنم

بخارپز یا آب پز کن با کمی شیر پوره‌کن

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی