گهواره زایید من‌نزاییدم😐

۱۱ پاسخ

گلم درخواست میدی من پرم❤️✨️

استرس دارم.اصلا علائم زایمان ندارم.۲۰روزه دهانه رحمم فقط ۱سانت بازشده

اره من طبیعی ام.

منم فردا باید بستری بشم

🤣🤣🤣

منی ک ۳۵ هفته و ۵ روزم دهانه رحمم باز شده🥲

واییی خیلی سخته واقعا منم دارم دیونه میشم 🤪

😂😂😂🤣

منم گهوارم زاییده...ولی یکشنبه قراره بستری بشم😭

مبارکه گهواره 😂

میزایی برو بستری میکنن اگ از ان تی گذشته

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس😍❤️ مامان امیرعباس😍❤️ ۵ ماهگی
مامان دلمـــــ🌙اه مامان دلمـــــ🌙اه ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان دخملی🐣 مامان دخملی🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان ۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی