عه گهواره زایید 😑😂😂😂

۷ پاسخ

انشالله دیگه توم بزایی دختر😂😂🤲🥺

عزیزم گهواره ۴ روزش شد بالاخره زایدی یانه🤣🫂

عه هنو نزایییدی تو برو دکتر ی کاری کن😂

😂😂🤦‍♀️گهواره زایید اما ت نه دختررررر
جاش خوبه ک نمیادا

من شنبه باید برم بستری شم با آمپول فشار زایمان کنم🫠

به سلامتی ایشالله🤣🤣🤣🤣

ولی تو نزاییدی😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس😍❤️ مامان امیرعباس😍❤️ ۵ ماهگی
مامان روشنا خانم💖 مامان روشنا خانم💖 ۴ ماهگی
مامان دلمـــــ🌙اه مامان دلمـــــ🌙اه ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی