سلام اگه تیروئید داشته باشیم باردار نمیشیم؟؟

۶ پاسخ

نه کی گفته من خودم تیرویید دارم
تیروییدم بالا بودم به تایمی قرص استفاده کردم تنظیم که شد اقدام کردم و الان خداروشکر باردارم
فقط حتما قبل از اقدام ازمایشات لازم رو انجام بدین

یکی از فامیلامون تیروئید داشت زیر نظر پزشک حامله شد الان بچش ۳ ۴ سالشه سالمو خوشگل توعم میشی عزیزم نگران نباش

ربطی نداره

تو همین گهواره هزاران نفر تیروئید دارن و باردارن

وا
کی گفته
ن گلم رد ب دلت راه نده
من خودم تیروئید دارم فقط یه مدت ک پر کار بود دکترم اجازه رابطه نداد بعد اینکه نرمال شد اجازه داد

باردار میشی فقط باید تحت نظر دکتر باشی

سوال های مرتبط