خانوما شکمم دیر ب دیر کار می‌کنه چی کار کنم شما چی میخورید؟؟

۱۶ پاسخ

هاکشیر با ابجوش ناشتا عالیههههه یه ساعت بعد راحتی

من کیوی و البالو و انجیر خیس کرده و شیر

من روزی یکدونه آلو بخارا میخورم

این دفعه رفتی پیش دکتر‌بهش بگو شاید شربتی چیزی بده اذیت نشی

عزیزم رفتی آنومالی ؟؟؟

سبزی خوردن واسه کار کردن شکم و یبوست عالیه کنار وعده های غذایی بخور

من اب زیاد میخورم و قبح ناشتا پر وانجیل می اندارم تو اب میخورم والو. دکتر شربت منیزیم نوشت میخورم تاثیر داشته

من ی عالمه سالاد کنار غذام میخورم راحت شدم

منم با اینکه الو انجیر اب گرم و روغن زیتون ناشتا میخورم جدیدا اجابت مزاجم مشکل دار شده خسته شدم

هرروز زیتون بخور چندتا دوته

منم همین مشکل ودارم الان 4روزه خونه مادرمم
کاملابیحال چون زخم شدوخون میاد😭😭

منم همینجوری بودم ولی هروقت سبزی خوردن میخورم شکمم کار میکنه

کیوی ، روغن زیتون با سالاد یا خود زیتون ، آلو خشک ،
آب و سالاد زیاد بخور

تاثیری هم داره؟

الوبخور

شیر گرم سر صبح

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حلما مامان حلما ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد