لعنت بر یبوست خانوما کمکم کنین چی بخورم چکار کنم شکمم کار کنه

۱۹ پاسخ

مایعات خیلی بخور مخصوصا هندوانه

پودر پیدرولاکس.شربت لاکتولوز

زرد آلو آلو . تمر هندی عالیه. انجیر و روغن زیتون.

زرد الو .سالاد باروغن زیتون فراوان

انجیر خوبه
نبود خاکشیر هم جوابه

من آلوچه میخورم یا لواشک سنتی یا روغن زیتون اوکی میشم

منم خیلی درگیر یبوست و نفخم وقتی شیاف استفاده میکنم کله روده ام بهم میریزه هرکاری ام میکنم فایده نداره🥲در روز کلی الو اینا میخورم اب ام زیاد باید خورد

انجیر خشک بزار خیس بخوره بعد بخور

برو دکتر دارو میده

اینم یادم اومد😂خیارم خوبه هم کالریش صفره هم آب رسانی می‌کنه ب بدنت هم کمک می‌کنه ک یبوس نشی

انگور گیلاس آلوچه زرد آلو

کره پاستوریزه قروت بده

من خودم بخاطر اینکه اب زیاد مصرف میکنم تحرک دارم راه میرم واقعا تا الان اصلا دچار یبوست نشدم در روز دو سه بار دفع داشتم یا میتونی لیمو تازه بگیر آبشو یکم بخور اونم خوبه من دیروز همینجوری دلم خواست خوردم خود بخود اصن رفتم دستشویی

اره زردالو هم خوبه من یه دوره خیلی یبوست میشدم زرد آلو نبودهنوز زیتون خیلی خوب جواب میداد

سعی کن تحرک داشته باشی بعد هروعده یکم راه برو آب آب خیلییییییییییییی بخور واقعا آب جوابه مخصوصا صبح ک بیدار شدی اول یه لیوان آب بخور و بعد میوه های ک شکمو راه میندازه مثه زردآلو هلو ایمان خوبه

خیس کن منظورم بود

زیتون بخوری هم ناهار هم شام خیلی خوبه
انجیر هم خیس من هرروز بخور
اگ اینا جواب نمیده دکترت بگو دارو میده

انجیر بخور خیلی شکم رو روون میکنه

زرد الو

سوال های مرتبط