۲ پاسخ

عزیز کلا کفتن برای بچه فقط ۱ ماه مجازه شربت باز شده رو مصرف کنه نه بیشتر حتی قطره هم همینحوریه

بله میتونی بدی ۳ماه انقضاشونه بعده بازشدن، هر۸ساعت ۱سیسی

سوال های مرتبط

مامان آقاشاهانم🧡👦🏻 مامان آقاشاهانم🧡👦🏻 ۲ سالگی