سلام من از دیشب حالم خیلی بده استفراغ میکنم
حالت تهوع دارم چکا کنم

۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم انشاالله سونو هم عالی باشه
تند تند چیزی بخور سعی کن مغز و آبنبات ترش و ... داشته باش بخور
من حالت تهوع زیاد دارم

رفتی سونو دوست عزیز

هیچی فایده نداره فقط باید تحمل کنی دورش بگذره منم دو سه هفته اینجوری بودم

من تازه رفتم سرم زدم قرص فایده نداره😢

برا تهوع نون خشک خیلی خوبه

منتظرم برم دکترم عوض کنه قرص

قرص ب ۶ بخور

منم اینجوری بودم دمیترون خوبه بخور کمترش میکنه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان پسته مامان مامان پسته هفته یازدهم بارداری