سلام خانما برای بخیه های زایمان طبیعی چه پمادی خوبه؟؟

۵ پاسخ

هیچی نبایدد زد فقط شامپو بچه و سرم شستشو

من چندبار انبر نسا دود دادم سریع جوش خورد

من آلفا دکترم داده

سلام عزیزم من پماد استفاده نکردم کلا.

رژودرم

سوال های مرتبط